søndag 1. juli 2012

Litt hekta

Jeg må vel bare innrømme det... Jeg har så smått blitt hekta på Instagram (HER finner du en liten innføring i hva Instagram er/gjør/kan. Ingen grunn til å lage en gjennomgang når "Elisabeth - Innerst i veien" allerede har gjort jobben :) ). Det er så enkelt! Ta et bilde - del det! Se hva andre deler, finn inspirasjon og del små øyeblikk fra livet ditt. Nå har det vært litt stille fra denne kanten et par små uker, siden telefonen på mystisk vis hadde klart å bruke opp den inkluderte datamengden per måned. Men nå skriver vi juli - ny måned og nye muligheter! Så da er planen å være litt mer aktiv igjen.

Foreløpig er bildene preget av hverdag. Litt mat, litt blomster, dill og dall. Men satser på mer friluft og mer sørlandssommer etterhvert (hvis vi bare kunne få en solid mengde varmegrader og litt skikkelig finvær!)


HER kan du finne Instagram-brukernavnet mitt, samt en sniktitt på bildene (omtrent de samme som du ser over).

Ellers må jeg vel innrømme at det går i litt Tour de France om dagen, og jeg har selvfølgelig opprettet et lite lag på Tour Manager. Så får vi se om det blir noe poeng da! Et sikkert tegn på at det er juli og sommer - Paasche, Dag Otto og Kaggestad på plass på TV2.

Ingen kommentarer: