søndag 6. desember 2009

2.søndag i advent

Vi skriver 6.desember, og det er 2.søndag i advent. Bare drøyt to uker til jul!

Fredagen bar det rett på trening etter jobb, og videre til byen. Fikk ordnet en liten gave i full fart, før jeg møtte Linda på Frk.Larsen. En times skravling der, før vi gikk til Kick og møtte Marianne og Camilla. God mat og en utrolig koselig kveld med masse skravling. Jenta kosa seg! I seng rett over midnatt, trøtt som ei strømpe!

Hadde en sløv og rolig start på dagen i går, og kjente at formen ikke var helt optimal. Ble mye sofasliting, og en ganske så sløv dag gitt. Men ble en tur på kino med Kristin i går kveld, fikk sett Luftslottet som sprengtes. Bra film! Litt tufs i formen i dag også, men har fått trent en liten time. Ellers en supersløv dag på sofaen. Småfryser litt, har måttet ta migrenemedisin og ikke helt i vater rett og slett. Supersløv søndag... Håper basillene ikke utvikler seg til noe mer slitsomt, har virkelig ikke lyst til å bli syk nå! Synes jeg har hatt nok basiller i høst, nå vil jeg bare være frisk og rask.

Ellers må alle lysene i adventsstaken byttes ut, her har de nemlig brent ned alle sammen *fnise* Ikke noe system på saken her, kun masse stearinlyskos. Og jo flere stearinlys, jo varmere skal det jo bli (småfrysen ja...).

Må til slutt få benytte sjansen til å takke mine fantastiske venninner for to herlige kvelder denne helga. Har virkelig kosa meg, og setter så inderlig stor pris på dere!!! Herlige jenter!! ♥

1 kommentar:

Marianne sa...

Takk i like måte snuppa =)