søndag 13. desember 2009

Lussekatter?

I mangel av den store bakeinspirasjonen og alle ingrediensene (jupp, vet at det meste er søndagsåpent i dag, men jeg har strengt talt ikke godt av sånne fristelser), så har det blitt dårlig med Lussekatter og Lucia-feiring her. Men katter kan det jo bli allikevel! Så i dag har jeg tilbragt tre timer i Dyreparken med speilreflekskameraet. Veldig fin søndag! Småkaldt og innimellom småglatt, men kosa meg skikkelig. Hele ulveflokken dukket opp (11 ulver som herjer rundt er et flott og sjelden syn!), tiruen viste seg, og pusekattene var ganske selskapelige. Herlig! Resten av dagen blir ganske sløv tror jeg. Litt pusling i heimen og masse sofatid. Er jo søndag... Lett blanding av dagens fotofangst :)

Ny arbeidsuke venter, heldigvis bare firedagersuke denne uken også. Fri på fredag!!! Liker feriedager og frifredager! Skal forsøke å få til noen solide treningsøkter til uka, sånn at jeg får lagt et bra grunnlag før jul. Det trengs!

Ingen kommentarer: