tirsdag 12. oktober 2010

Award

Jeg har fått min første award! Anne-Lill mente visst at min blogg fortjente denne:

Koselig!
Men nå må jeg altså avsløre 7 ukjente (?) fakta om meg selv. Hmmm.... Hva kan være så veldig ukjent?

1. Jeg elsker høsten (trodde jeg var mer vår/sommer-menneske, men....)
2. Jeg legger meg stort sett før kl 22 hver dag søndag til torsdag....
3. Jeg digger P4's programleder Even Rognlien (Midt i trafikken)!
4. Jeg vil heller klippe plenen enn å støvsuge leiligheten (bare synd det må støvsuges med jevne mellomrom... Og plen har jeg ikke (egentlig like greit, har mer enn nok med støvsugingen)...)
5. Jeg elsker "dingser"!
6. Det hender jeg snakker i søvne...
7. Jeg er altfor flink til å rote, ergo må jeg stadig rydde... Usj!

Neste award-krav er at jeg finner 7 andre blogger som fortjener awarden. Det vanskelige blir å KUN velge 7, for det er jo så mange bra blogger der ute! Men her kommer mine utvalgte: The Shrinking Line, Forelsket i livet, Pias Verden, Rom for meg, Ferden ut i verden, Laget av Lena, LenaBeatrice

Ingen kommentarer: