torsdag 21. oktober 2010

Plutselig ble det litt vinter...

Ser ut til at flere steder i landet har fått besøk av vinteren i dag, og Sørlandet er visst intet unntak. I Froland har det lagt seg (mms-bilde fra paps):
Mens i Kristiansand truer sola med å bryte gjennom og skyene ser ut til å løse seg opp. Var strålende sol her i morges, med blå himmel og ikke et vindpust. Så kom regnet.. Og så kom det sludd/snø. Men heldigvis ikke noe som har lagt seg på bakken, og krysser fingrene for at det fortsetter slik!
Nesten litt trollsk stemning ute mens det ennå var overskyet og snø i lufta, mens sola forsøkte å trenge gjennom:
Nå har det sluttet å snø, sola er på vei ned og blå himmel skimtes. Sånt liker vi!

Ellers kan det nevnes at forkjølelsen er noe bedre (etter en hard dag i går, skikkelig tett i toppen), og jeg jobber meg gjennom pakke etter pakke med papirlommetørkler. Såpass mye lettere i hodet i dag, at jeg har en liten tanke om å komme meg på spinning! Deilig! Må nok ta det helt rolig, men hadde gjort godt å bevege litt på kroppen igjen. Må bare få været på stell først, sånn med tanke på sommerdekk etc (vinterdekkene kommer på til helga...). Men nå ser det jo veldig lovende ut :) Bildet under er tatt snaue 10 min etter de to forrige:
Men da får jeg vel bare komme i hakk her, få på meg treningstøy og pakke treningsbag'en. Og kanskje gjøre litt smått også? Har liksom ikke kommet helt i gang her (annet enn med nesepussing og snufsing).

Ha en flott kveld videre, med eller uten snø!

Ingen kommentarer: