mandag 21. mars 2011

Litt bestikk-hjelp?

Jeg trenger litt hjelp. Jeg har en bestikkskuff på kjøkkenet (er kanskje det mest normale stedet å ha en bestikkskuff?) som jeg ikke helt får på stell. Det er en standard 60cm skuff fra Ikea (øverste av 3 kolonialskuffer), med (for øyeblikket) en 40 cm bestikkinndeler i (også Ikea). Men denne plastdingsen som bestikket ligger i får jeg ikke helt til å fungere. Rommene til skje, kniv og gaffel er for lange, og jeg får liksom ikke utnyttet skuffearealet godt nok. Har masse vas som ligger i den skuffen (det kommer vel litt for tydelig frem på bildet *kremt* ), men jeg skulle gjerne hatt en litt mer fungerende organisering av innholdet. Har kikket litt på de nye inndelererne de har på Ikea, samt noe jeg fant hos Jernia. Men har liksom ikke funnet noe jeg tror kan fungere bedre. Så mitt store spørsmål er: Har dere noen gode forslag til en bedre organisering? Eller en annen plastdings som kan fungere bedre i en 60 cm skuff? Skal gjerne ha plass til resten av rotet også...
Er det andre butikker jeg kan sjekke, som kan ha noe brukbart til dette formålet? Burde kanskje tatt runden til alt fra Nille og Europris til Biltema? Hmmm... Og forresten, med mindre det er en helt GENIAL løsning, så hadde jeg ikke tenkt at den skulle koste allverdens heller...

1 kommentar:

prebena sa...

Jeg har bare brukt de inndelerene du har til høyre i skuffen din. Kjøp flere av disse og del inn som du vil.

Vi har to sett med bestikk i en skuff. Fungerer kjempefint.