tirsdag 15. mars 2011

Litt eldre…

14032011_blomster

En kjempefin bursdag er vel overstått, og jenta er litt eldre enn i fjor på samme tid. Masse koselige sms, henvendelser på Facebook, telefoner, epost og gode klemmer i hele går. Fantastisk! Jeg ble rett og slett helt overveldet. Men GURI så koselig!! Er det lov å ha bursdag litt oftere? Fikk besøk av mams og paps på ettermiddagen, og fikk to nydelige, små kaktuser (en rød og en gul), og en flott bukett tulipaner (de er litt mer lilla enn det kommer frem på bildene som ble tatt i full fart). Tusen takk!

Med dette vil jeg herved få erklære VÅREN for ankommet (jeg har nemlig ikke bursdag på vinteren – jeg har bursdag på våren!)! Jeg har ryddet bort vinterskoene, snøskuffa og ullgensere. Nå er det vår! Jeg stilte sågar i tynn tunika på jobb i dag…

På tide med vår inne og vår ute!

1 kommentar:

Kjersti sa...

Koselig at du satte pris på blomstene - måtte jo ha med litt til jubilanten selv om hun fikk bursdagspresang/julepresang til jul!
Takk for en koselig ettermiddag/kveld! Alltid hyggelig med et besøk i KrSand!!