lørdag 12. mars 2011

Walks like a duck

Ei god uke på stranda, lange late dager, lange flyturer, mye venting på flyplasser, fremmed seng og ingen trening. Det skulle vel omtrent utgjøre oppskriften på trøblete rygg tenker jeg. Den er ikke helgal igjen (som den kan være på sitt verste), men den protesterer ganske iherdig om dagen. Samtidig ligger både studier og husarbeid og lurer i bakhodet... Ingen bra kombinasjon. Argh! Kjipe greier! Men jeg har bare en ting å gjøre - komme meg på trening. Satser på en god økt på ellipsemaskinen i dag, og en god styrkeøkt i morra. Så får jeg prøve å få lest litt i ettermiddag.

Litt klaging en lørdag formiddag, men godt å få det ut!
Nå er treningsbag'en pakket, så da får jeg bare komme meg avsted :)

Nyt helgen!

1 kommentar:

Helene sa...

Fine bilder fra det som ser ut til å ha vært en veldig fin ferie :)
Godt at ferie ikke skaper spesielt med husarbeid, så trenger du ikke bekymre deg for det i tillegg til ryggen ;) god bedring - håper ikke den blir veldig kranglete for deg!