torsdag 26. januar 2012

Resteluksus

Hadde en kjempekoselig kveld hos Mingyang og familien i går (sammen med Daniella), og fikk servert helt nydelig mat. 6 stykker til bords (familien på 4 samt oss to gjestene), og myyyye mat. Spiste altfor mye, og som om ikke det var nok så fikk jeg med meg restene. HURRA! (okei, bittelitt flaut kanskje... En ting er å få med restene etter en middag hos mams og paps, men hos andre blir det en litt annen sak synes jeg...). Kunne rett og slett ikke takke nei til en slik middag til :) Så i dag har jeg kosa meg med dette:

 

Slett ikke dumt!

I morra skal jeg ut og spise med en skikkelig gjeng fra jobb (mener jeg hørte at vi ble 43 stykker) - gleder meg! Og så skal det bli veldig godt med helg (igjen)!! Alltid klar for fredag og helg!

2 kommentarer:

mamsen sa...

Ååå - det så suupergodt ut!!!

Marianne sa...

SÅ herlig ut :) ha en fin søndag!