fredag 1. mai 2009

Herlige langhelg!

Skikkelig digg med langhelg nå! Hadde fredagsfølelse hele torsdagen, og var bare en ting å gjøre: NYTE DET! Og sannelig var det ikke ny fredag i dag! Litt følelse av to fredager samme uke, og det liker vi! Har vært flink og syklet til jobb hele uken, og kjenner kroppen liker det! I dag var det tid for ny utskeielse, og jeg har syklet tur retur Spicheren samt trent 30 min styrke! Knallfornøyd, og skikkelig sliten! *ler* Herlig!! Var hjemme igjen før kl 12, og fikk noen deilige timer på verandaen med bok og strikketøy. Snakk om knallvær! I ettermiddag har jeg gjort rent, ryddet og puslet i heimen. Godt for alt som er gjort! I morgen kommer mams og paps en tur, blir koselig!

Lovte et lite statusbilde av strikkeprosjektet mitt så langt:
Fargen kommer ikke så godt frem på bildet, men det er en mørk blågrønn sak (kalt Mørk Petrol). Disse hvite trådene er rett og slett merketråder for hver 50. pinne, må jo holde litt tellinga når jeg skal passere 700... Første remse er altså ferdig, og er i gang med nr 2. La mobilen ved siden av, for å illustrere litt hvilke dimensjoner vi snakker om, men det hjalp liksom ikke stort... Uansett, den ferdige remsen er drøyt 260 cm... Dette MÅ jo bli bra! Har også fått kjøpt resten av garnet, så nå er det bare å kjøre på!

En liten status på været og tulipanene 1.mai:
Frukttrærne blomstrerer, løvet spretter og tulipanene står i full blomst. PERFEKT start på Mai måned spør du meg!

1 kommentar:

Kjersti sa...

Tusen takk for en kjempekoselig dag! Er jo alltid koselig å besøke deg!!!
Stooor klem fra mamsen