onsdag 9. juni 2010

Basiller

Er rolige dager for tida, uten de helt store sprellene. Har fått fatt i en skikkelig forkjølelse, og tilbringer ettermiddagene på sofaen. Ikke så mye å fortelle om med andre ord, så det blir ganske stille på bloggen.

Inbody-testen er gjennomført, og jeg har fått en liten oversikt over hva skrotten består av. Håper jeg kan bruke det som en skikkelig motivasjon videre, og ta en test igjen senere for å se utviklingen på muskelmasse etc.

Litt på skakke sånn lavkarbomessig i dag, ble litt Sunnhetsbriks til middag... Lite matlyst og guffen i skrotten, og da fristet det rett og slett litt for mye. Men trøster meg med at det kunne vært verre, og at jeg kjapt kommer inn på rett spor igjen. Gleder meg stort til det kan bli litt trening og sykling til jobb igjen! Nå hoster jeg bare ved tanken, så foreløpig får jeg bruke kreftene på å bekjempe basiller.

Håper alt står bra til hos folket, nyt kvelden!
Kommer brått sterkere tilbake!

1 kommentar:

Kjersti sa...

GOD BEDRING!!!! Håper forkjølelsen gir seg snart!!! Klem fra mams