torsdag 26. mai 2011

Empty box


Noen ganger er det bare tomt. Helt tomt i toppen!
Ble en ekstra lang dag på jobb i dag, og med hodepine på toppen av det hele ble det dessverre ikke noe tur med Terrengkarusellen. Utrolig kjipt, for var virkelig klar og motivert. I stedet fikk jeg ordnet et par små ærend, før jeg dro hjem til klesvask og sofaen. Og nå er det snart tid for senga gitt... Trøtt og sliten jente!

Bildene er av den flotte buketten Peoner jeg fikk av Camilla, Linda og Marianne på tirsdagen. De største er i ferd med å springe ut, og er et flott syn! I mangel av en liten hageflekk med vårblomster, nyter jeg synet av friske blomster i stua i stedet. Dessverre er rosebuketten fra Coop i ferd med å ta kvelden (okei, jeg har nok en gang erfart at roser fra Coop ikke er de mest solide), men det er jo egentlig bare en god grunn for at jeg kan unne meg en liten ny bukett etterhvert? Vurderer sterkt en liten jordbærplante på verandaen i sommer også. Hadde vært moro å prøve!

Ellers kan det nevnes at kakeprosjektet slo skikkelig godt ann på jobb i dag. Moro! Ingenting å si på smaken, den var prima. Plutselig var fatet tomt og blodsukkeret på vei opp. Ikke feil på en torsdag det! :) Har definitivt ikke laget denne herligheta for siste gang!

Ingen kommentarer: