tirsdag 3. mai 2011

Veggen. Og eksamen

IMG_0863IMG_0865

IMG_0871IMG_0872IMG_0874

Søndag var det tid for årets første konsertopplevelse med Roger Waters – The Wall Live i Telenor Arena på Fornebu. Dro innover sammen med paps på søndag formiddag, og fikk til alt hell parkert et steinkast fra arenaen. Helt genialt! (okei, det tok oss omtrent en time å komme ut av parkeringsplassen ETTER konserten – men jeg synes egentlig det var genialt uansett jeg da. Hadde fort gått en time med trasking, tog og andre festligheter også). Konserten/showet var forøvrig kjempebra! Masse effekter (fyrverkeri, jagerfly som krasjet i muren og “brant opp”, flygende gris, lærermonster, maskingeværskudd og selvfølgelig murens fall) og stor stemning. Jenta koste seg! Litt tekniske problemer etter pausen gjorde at vi måtte vente litt (fikk dog servert Gorbatsjov-vits av selveste Roger Waters som pauseunderholdning), og at de måtte improvisere litt på neste nummer. Men alt i alt en finfin kveld!

Var hjemme igjen rett før kl 04 mandag morgen, og stupte i seng. Trøtt ja! Ble litt avspasering og resten hjemmekontor i går, men i dag var jenta på plass på jobb før kl 07 igjen. Full fart!

De neste tre ukene blir det ETT stort hovedfokus i heimen her: pensumlesing mot eksamen. Eksamen nærmer seg med stormskritt og jeg er NØDT til å være disiplinert fremover. Tida går jo altfor fort! Skal være VELDIG glad når eksamen er unnagjort kjenner jeg…. Og da kommer jeg kanskje litt sterkere tilbake på bloggfronten også? *kremt*

Kom mai du skjønne milde (men de siste april-dagene var da vitterlig mildere enn dette?)!

Ingen kommentarer: