lørdag 3. september 2011

Jeg tror jeg kan...

... hekle bestemorruter! Sånn plutselig :) Kom over bloggen til FruMaela og der var det en liten oppskrift på disse rutene. Og på Youtube ligger videoen hun har laget:


Så da måtte jo denne jenta prøve seg frem, med litt restegarn:
Juhu! Jeg kan jo! Ikke helt sikker på overgangen mellom de to fargene, eller hvilken avslutning som blir finest, men får prøve meg litt frem. I tillegg må jeg se om jeg kan få til ensfargede ruter, det er visst ikke heeelt rett frem tror jeg? Kjekt med litt garnhobby når nesa er tett og kroppen sliten :) Men husarbeidet ligger jeg dårlig ann med da... *kremt*

Ellers har jeg stemt i dag, og ordnet litt ærend i byen. Resten av helga blir nok av det rolige slaget, prøve å få skrotten tilbake i form. Skal jo ha ny PT-time på mandag!

Helt oppslukt av denne heklingen nå, har lyst til å få til pentagon-ruter og hexagon-ruter også... Det var den lørdagskvelden tenker jeg...

Ingen kommentarer: