torsdag 6. mai 2010

Daukjøtt

... er vel det som best beskriver hvordan jeg føler meg akkurat nå. Var en kjapp tur innom hjemme etter jobb, fikk spist litt og tatt med meg treningsbagen. Så var det tid for 2 timer spinning! Kanskje ikke helt gjennomtenkt å melde seg på 2 timer, men det gikk da på et vis det også. Kjørte ganske rolig langkjøring, og fikk skvist ut det siste av musklene. Merker fremdeles godt at det er i innkjøringsfasen til strikt lavkarbo, for musklene er ganske mos. Ikke mye å gå på! Gleder meg til det normaliserer seg igjen.

Ellers går utfordringen bra, jeg holder meg til strikt lavkarbo, og dermed også i ketose (kroppen må forbrenne fett for å få energi, karbohydratlagrene er brukt opp). Gleder meg til å se litt mer resultater etterhvert også! Men kan røpe at det foreløpig ser ut til å gå rette veien :)

Nå får jeg pusle litt smått her, så det ikke er helt bomba når besøket kommer i morra.

Ha en finfin torsdagskveld! Det er fredag i morgen!

Ingen kommentarer: