onsdag 12. mai 2010

Langhelg! ☺

En deilig langhelg er på gang! Har ingen store planer, annet enn å ta dagene som de kommer, kose meg, slappe av og se hva som skjer. Blir godt! Håper jo det blir litt sosialt innimellom også :)

I dag har jeg rett og slett veldig god samvittighet. Vi var en gjeng fra jobb (13 stykker), som la i vei etter jobb, med hjemmet til Marte som mål (et kjempekoselig hus på en fantastisk tomt!). Gjennom skog, over topper og myr, langs veien og på skogsvei. Nesten 1 mil ble det, og vi brukte ca 2 timer (jevnt tempo, men et par pauser underveis). Fin tur! Hos Marte ventet kyllingmiddag og dessert, og skikkelig hyggelig lag. Utrolig koselig! Vi fikk skyss tilbake til parkeringsplassen på jobb, der bilen ventet.
Vis TTS-Dolsvåg i et større kart

Utsikten fra Rubben. Vi skal til foten av masta!

Startet MyTrack litt sent, så turen er totalt noe lengre enn på kartet. Men ikke allverdens. Morsomt å få testet MyTrack for Andorid! GPS'en sluker batteri, men det gjør jo ingenting :)

Nå har jeg tatt en lang og varm dusj, og kjenner kroppen er sliten og fornøyd. Tror det blir tidlig senga i dag, skal kose meg litt med boka (leser Fyrvokteren av Camilla Läckberg. Anbefaler virkelig bøkene hennes!! Gjerne i kronologisk rekkefølge...).

Kostholdsmessig har jeg syndet bittelitt i dag... Unnet meg 4 Twist-biter etter middagen hos Marte. Men jeg stod over ris til maten (bare koste meg med kylling, salat og bernaise), og skippet isen til dessert. Så i bunn og grunn ganske fornøyd. Kunne jo vært verre!

2 kommentarer:

Fargerike Dagny sa...

Å, denne må jeg sjekke ut!!

klem dagny :)

trine sa...

Koselig at du fant veien til bloggen min, Dagny :) Alltid gøy med nye gjester og koselige kommentarer!

Kan virkelig anbefale MyTracks for Android. Fungerer bra! Også når telefonen ligger i lomma (men husk å skru av skjermspareren slik at skjermen ikke slukker.). Lykke til!