onsdag 27. april 2011

Litt ømt og litt hovent, men finfin tur!

En liten sms fra Linda i går, og vips var vi på tur igjen. Nye stier i Jegersberg skulle utforskes, denne gang gikk turen mot Salvestjønn (starten på løypa var den samme som turen til Øygardstjønn), videre til Den Omvendte Båt, og så via Oddersjå og ned igjen. Totalt ca 10,7 km og nesten 2,5 time på tur. Mye opp og ned (og da snakker vi bratt oppover og om mulig enda brattere nedover), men flotte turstier og fint terreng! Alt gikk bra, helt til vi var på vei ned fra Oddersjå... Det var det med å gjøre flere ting på en gang da... Skravle, se på naturen, gå i kuppert terreng, og ha tankene helt andre steder. Plutselig kom underlaget mot meg i full fart, og dermed stod jeg på alle fire før jeg visste ordet av det. Resultat? Litt skrubbsår, to hovne og ømme knær, og litt såret stolthet (tror ingen andre enn Linda så meg da... Heldigvis).

Vis 2011-04-26 18:52 i et større kart

Men alt i alt en skikkelig fin tur! Ble ganske sent før vi kom oss tilbake til bilen, så var ei trøtt jente som til slutt stupte i seng.

Litt anstrengt gange i dag, og litt kommentarer på jobb, men ellers i fin form :)
Terrenkarusellen i morra har jeg avlyst da, litt kjipt. Men sånn er det! Kommer plutselig sterkere tilbake :)

1 kommentar:

Kjersti sa...

Sånn blir det når en ikke greier å holde seg på beina!! Sier en som har laaaaang erfaring med akkurat det....