tirsdag 13. mai 2008

Dagene flyr!

Plutselig var denne deilige langhelgen over, og hverdagen kom med et brak igjen. Snåle greier...

Fredagen ble det som nevnt en aldri så liten treningsøkt, og kom meg sannelig en tur på Spicheren på lørdagen også. Fornøyd! Resten av lørdagen ble ganske sløv, bare kosa meg med verdens beste samvittighet. Dro hjem til mams og paps på kvelden, og fikk servert et deilig grillmåltid :) Søndagen var jo ganske hellig (1. pinsedag), så vi syntes liksom ikke at vi kunne sette igang med noe bråkete greier. Men vi fikk da gjort litt uansett! Byttet til sommerdekk på bilene til mams og paps, samt at paps fikk fikset vinduet på førersiden på bilen min (ja Helene, nå kan vi dra på shopping igjen, og parkere i parkeringshuset! Hihi...). Ble en skikkelig grillmiddag søndag kveld, med besøk av Tore Jan og Daisy. Kjempekoselig!

Mandag var det tid for litt "virkelig" jobbing... Vi fikk vasket fronten på huset, samt verandarekke og verandagulv (og en masse "ryddespyling" til slutt for å få unna alt griset...). Ble knallbra! Og sannelig fikk vi ikke tømt en tilhenger med jordforbedring også :) Det hele ble toppet med en deilig laksemiddag, før jenta satte kursen mot Kristiansand igjen. Godt å bruke skrotten litt, og godt å kunne hjelpe til!

Full fart på jobb i dag, hjem og spise to knekkebrød før jeg dro på spinningtime på Spicheren. Godt å komme igang igjen! Skikkelig motivert nå kjenner jeg, så må bare jobbe med å holde motivasjonen på topp, og få meg noen skikkelige treningsøkter. :)

Fredag skal jeg forresten på Start-kamp! (går det under "fortjent" kategorien tro? Ta en treningsfri kveld, og se på 22 mannfolk som løper rundt? Hihi....) Vant en liten konkurranse, og skal på treretters middag i VIP-losje, med VIP-billetter til kampen etterpå (Start-Kongsvinger). Kan jo bli stas! Ingen enorm fotballfan, men moro å få med seg noe sånt. Heia Start!

Næh, får vel hjelpe denne vaskemaskinen min med å henge opp litt tøy her...

Nyt finværet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Var hyggelig å ha deg hjemme ja! Spesielt hyggelig er det når du er så superflink til å trø igang jobbinga på hus, terrasse, veranda osv. osv. osv. Det er "de gamle" (dvs. meg - faren din vil vel ikke under den kategorien kan jeg tenke meg?) veldig takknemlige for, særlig i disse tider når det er så mye annet å tenke på.TAKK!!