søndag 14. november 2010

Det nærmer seg....

.... blomstring!

Er vel tilbake i leiligheten etter en koselig helg i Froland. Har pakket ut og puslet litt, og nå kommer snart Kristin på besøk. Blir koselig! Vi må jo planlegge helgen på Farris Bad litt! Gleder meg stort! Men tilbake til denne blomstringa. Dette er status i vinduskarmen for øyeblikket:


Utrolig mye knupper på begge kaktusene, og de er skikkelig flotte der de står! Jeg tør ikke flytte for mye på de i frykt for at knuppene skal falle av, så bildene blir litt krøkkete. Men det gir i alle fall et inntrykk! Tror kanskje årets Amaryllis må i hus i løpet av uka som kommer...

Nevnte jeg at jeg har fått opptak av a-ha programmet på BBC Radio 2? En kamerat ordnet og fikset, og nå kan jeg høre om igjen om igjen og om igjen. Tusen takk, Rune!! Helt suverent! :)

Ingen kommentarer: