søndag 21. november 2010

En ren velværehelg

Jeg er overbevist om at jeg har vært i himmelen!
Har rett og slett hatt en helt fantastisk helg, kosa meg på Farris Bad sammen med Kristin. Vi dro bortover på fredagen, og hadde en rolig kveld på rommet. Lørdagen ble det tidlig frokost, før store deler av dagen ble tilbragt i spa-avdelingen. Kun avbrutt av en tur ut for å spise middag :) Og det hele fortsatte etter frokost i dag... Fantastisk!

Vi har ruslet mellom Tepidarium, Soft Sauna, Herbal Bath, Steam Room, Kildevannsgrotten, utendørs jacuzzi, Larvikittbasseng, innendørs jacuzzi, Hot tub og litt behandlinger innimellom. Ren og skjær luksus, og tonnevis med velvære!
"Hot tub" på Spa-øya
Kildevannsgrotten
Larvikittbasseng og innendørs jacuzzi
Alle bildene er lånt fra Farris Bad

Kan ikke huske sist jeg følte meg så ren...

Utrolig nok har all denne herlige luksusen ikke tømt lommeboka mi. Foreldrene til Kristin har nemlig spandert hele helga på oss! Inkludert behandlinger og måltider! Intet mindre enn fantastisk synes jeg, og jeg er utrolig takknemlig og glad! ♥

Utrolig nok er jeg trøtt, så blir visst en tidlig kveld i kveld. Men har en plan om være våken og opplagt i morra!

4 kommentarer:

Helene sa...

Så bra at dere har kost dere! Farris Bad er absolutt et av mine favoritthotell - det er rett og slett lekkert der, og ikke minst fantastisk avslappende :) Hva var favorittrommet??

trine sa...

Virkelig flott hotell ja! Og uten tvil avslappende. Utrolig godt å kunne melde seg litt ut av samfunnet...

Favorittrommet? Hmmm... Var så mye bra, så er vanskelig å velge synes jeg. Kombinasjonen og muligheten til å rusle rundt og velge var vel det aller beste :) Men likte godt Herbal Bath, Tepidarium'et og Kildevannsgrotten. Og så var det utrolig deilig med utendørs jacuzzi mens snøfillene dalte ned i går!

Må heller ikke glemme behandlingene: Dry Float, klassisk massasje (bestilte egentlig Elemis Deep Tissue Muscle Massage men den var fullbooket for lørdagen. Dog var klassisk massasje helt fantastisk!) og Cooling Hot Stone Body Facial. Utrolig deilig!

Kjersti sa...

Høres ut som du har hatt det helt topp, og det er deg vel unt!!!! Tror du trengte en sånn helg nå!!!!!

Marianne sa...

Høres ut som du har kost det skikkelig! BRA at du endelig kan få senket skuldrene dine litt =)