onsdag 3. november 2010

Skvisbåks

Jeg har fått nytt leketøy!
Bilde lånt fra Logitech

Var på seminar/messe/kurs i går, Atea Community i Kristiansand. Lang dag, mingling, messe, foredrag, god mat og masse folk. Og en god del ulike konkurranser. Jeg var ikke med på stort av konkurransene, men klarte da å hive meg med på et par stykker... Og så var jeg så heldig at jeg vant den ene! Og premien var jo helt perfekt! En Logitech Squeezebox Radio! Rett og slett en liten musikkboks, som enkelt er koblet til det trådløse nettverket. Vips - tilgang til alle verdens radiokanaler. Og ikke nok med det, men jeg har installert Squeezebox Server på pc'en, og kan nå spille all musikken på pc'en på denne lille godbiten av en boks. Kan visstnok også koble den mot blant annet Facebook, Wimp og et tjuetalls andre applikasjoner, men så langt har jeg ikke kommet ennå. Eventuelt kan jeg koble "Skvisbåks'en" til mp3-spilleren og bruke den som ekstern høyttaler. Masse ønsker oppfylt på en gang! Kjempefornøyd med gevinsten jeg altså! Og som om ikke det er nok... Den er sannelig signert også! Av Edvald Boasson Hagen! Ikke dårlig! Nevnte jeg at den kan vise bilder også? *kremt* Moro med tekniske duppedingser man plutselig kommer over, og som man ikke visste at man trengte/ønsket seg engang! Og så ELSKER jeg duppedingser som er så inderlig selvforklarende at man ikke savner bruksanvisning!

Rolig ettermiddag i dag, etter noen hektiske dager. Søndagen forsvant for det meste til studier (rakk til og med testen til syvende emnet på kvelden, så nå er jeg over halvveis i pensum!). Mandagen var intens med opplæring/kursing på jobb, og jeg var ikke hjemme før nærmere kl 20 (etter en kjapp tur innom Sørlandssenteret etter jobb). I går var det jo dette seminar/kurs-greiene, og var ikke hjemme før rett før kl 20 i går heller. Burde nok trent i dag, men får heller gi skikkelig gass på intervallspinninga i morra. Skal bli godt!

Regner med at det blir noe jobbing i helga, samt en tur hjem for å feire paps. Blir koselig! Skulle gjerne vært hjemme hele helga, men ikke alltid man kan få det som man vil... Et større prosjekt på jobb har oppstart på mandagen, og jeg må nok være tilgjengelig store deler av helga. Men men, skal bli spennende å få igang prosjektet på jobb også! Og en svipp hjem skal jeg nok få til! ♥

I morra er det forøvrig 1 måned til den siste ♥ a-ha ♥ -konserten... Gleder meg og gruer meg!

Ingen kommentarer: