tirsdag 16. november 2010

Tilbake på sporet

Det har vært lite lavkarbo-snakk fra denne kanten i høst... Jeg begynte så bra etter ferien, gikk ut i 120 og ble kvitt noen feriekilo. Men så begynte høsten for alvor, med besøk, London, Aalborg, mer besøk etc. Slakket litt på kostholdet, og har ikke jobbet beinhardt for å få det på rett kjøl igjen. Men denne uka ser det ut til at jeg har klart å hente meg inn igjen, endelig! Skikkelig lavkarbokosthold i går, og gode lavkarbomåltider i dag også. Omelett til frokost, hjemmelagde knekkebrød til lunsj, og denne middagen:
Karbonadedeig, smårettbacon, løk og masse krydder er surret i stekepanna. Så tilsettes det litt hakkede tomater og det hele putrer videre. Jeg har funnet flasker med hakkede tomater på Ica Maxi (bildet under), som er utrolig god til dette formålet. Kan virkelig anbefales! Og flaske med skrukork er smart!
God middag! Og en stor porsjon gjør at jeg har mat til et par måltider til også :)
Serverte med revet ost og lettrømme, skikkelig godt!

Ellers har det vært en hektisk periode på jobb de siste par ukene, og jeg nærmer meg 30 overtidstimer så langt i november. Men satser på litt mer "vanlige" arbeidsdager fremover nå. Trenger litt treningstid igjen, litt tid til studier og kanskje litt tid til sosialt? Gleder meg i alle fall stort til helga som kommer, DA skal det slappes av!

Grip dagen!

1 kommentar:

OVER OG UT! sa...

Så flink du er!!! MEn savner du ikke salat eller pasta/ris til kjøttet??? trenger et kick bak for å komme back on track jeg og!!! Hvor henter du motivasjonen???? Teach me! :-))))