tirsdag 23. november 2010

Respirasjonssystemet...

Syvende emne i studiet er gjennomgått, raskt repetert, og tilhørende test bestått. Deilig å komme litt igang igjen etter en riktig så lang "høstferie". Har jo skjedd så utrolig mye i høst, så studiene har kommet litt i andre rekke i perioder. Nå har jeg kommet gjennom 8 av totalt 12 (eller var det 13?) emner, og føler jeg har nogenlunde grep om fremgangen. Studiet er jo deltid, så skal ikke ha eksamen før til våren. Da bør jeg ha god tid til å jobbe med repetisjon, oppgaveløsing og tidligere eksamensoppgaver.

Ellers blir det litt trening innimellom, og så tenkte jeg kanskje at jeg skulle få gjort litt husarbeid en dag også... Det trengs! Og kanskje maratonspinning til lørdag? Ikke helt bestemt meg ennå, men har det som et alternativ :)

Dagene flyr fortsatt, og nå går helgene i ett ut året. Et par konserter, Oslotur, København og sosialt. Gleder meg, blir stor stas!

1 kommentar:

Kjersti sa...

Flinke studenten!!!! Og så koselig topp-bilde på bloggen din! Kom helt i julestemning, jeg!!! :o))))