torsdag 4. november 2010

Litt selvskryt

Vært på intervallspinning, og er kjempefornøyd med dagens innsats. Skrotten fikk kjørt seg! Nå er det snart tid for senga, og plutselig helg. Deilig!

Men først vil jeg benytte sjansen til å anbefale en blogg (driver jeg markedsføring nå? Er det momsbelagt? Hmmm...). En tidligere kollega (fra min ikke så lange, men veldig fine periode på Vinmonopolet - som ansatt altså...) har kommet ut av skapet og stått frem som blogger, og gjør det hele med bravur! Anbefaler virkelig en tur til bloggen Loffetur! Og til info: Frolendingen det refereres til er en tidligere klassekamerat gjennom 9 år :) Må nevnes at Trafikkonstabeldansen gjorde uslettelig inntrykk...

Trøtt i trynet her, så får finne senga! Sov godt!

1 kommentar:

Janne sa...

Hei du!
Se'det, skryt for dansinga mi (på en måte;) -that's a first! Trivelig at du finner bloggen min verdt å pløye gjennom! Har ikke funnet frem til din før nu, men nå skal jeg jamen ta en titt=)
Håper alt står strålende til med deg. En gang i fremtiden må vi virkelig få tatt en kafèsleng eller lignende. Jeg er tilbake på skolen i Kristiansand til høsten, -mi tær det då!?
Olav hilser tilbake,)