mandag 25. april 2011

Årets første...


... konsert nærmer seg!

Våren er årstiden der vi stadig oppdager og opplever "årets første".
Årets første hvitveis
Årets første varmegrader
Årets første pollenallergi
Årets første bad
Og så videre...

Men a-ha la opp i fjor, og jeg har ikke hatt noen konsert i sikte. Men så... Fikk tips om at det ble lagt ut ekstra billetter til Roger Waters - The Wall Live som spilles i Telenor Arena 30. april og 01.mai. Ringte umiddelbart til paps, siden jeg vet at han er gammel Pink Floyd fan. Fikk skaffet to billetter til han på søndag 01.mai, til stormende jubel. Og nå har jeg fått spørsmål om jeg vil være med! STOR STAS! Må innrømme at jeg ikke er SÅ kjent med Pink Floyd som paps, og i alle fall ikke albumet The Wall. Men NOE har jeg da hørt, og jeg har også lest at showet er helt spektakulært. Se for eksempel på denne konsertomtalen fra Boston:
The show was undoubtedly a once in a lifetime experience for all who were in attendance. From the props and lighting affects, to the stellar and flawless music, everything about the concert was perfect. The stadium was packed to full capacity; there was no sign of an empty seat.
Gleder meg!
Men hvordan mandagen blir på jobb, er en helt annen sak... *kremt*

Ingen kommentarer: