torsdag 7. april 2011

En tur med karusellen :)

10 varmegrader, sol og liten kuling. Perfekt vær for en runde med Terrenkarusellen!Bedriftsidretten i Vest-Agder har i mange år arrangert Terrengkarusellen:
Terrengkarusellen er både tur og trim. Her møtes venner og kjente til felles mosjon hver torsdag og alle skal føle seg hjemme uansett ambisjoner og forutsetninger.
Det er populært å være med:
I 2010 løp over 3300 minst ett løp i terrengkarusellen.
Ved å delta i 7 av sesongens turer kvalifiserer du deg for årets sesongpremie.

Du er velkommen - uansett alder, form og figur.

(lånt fra linken over)
I dag gikk turen i Baneheia, en runde på ca 4 km:


Vis 2011-04-07 16:47 i et større kart

Skikkelig deilig med masse frisk luft! Og jeg kan konkludere med at det er mye spreke folk i byen her gitt! Jeg nøyde meg med å gå, men ble da litt økt puls og frisk luft allikevel. Det må jo være det viktigste? Man kan jo undres hvorfor jeg ikke har blitt med på dette før, men konklusjonen får være at “det er bedre sent enn aldri” :) Og dette var (for min del) årets (og livets) første karuselløp, men absolutt ikke det siste!

Ingen kommentarer: