onsdag 7. april 2010

En trøtt onsdag

Det har vært en skikkelig trøtt onsdag i dag, og med et skikkelig kjør på jobb. Man blir rett og slett sliten av slikt! Kom meg en tur på butikken etter jobb, og har fått i meg litt middag etterhvert. Nå har jeg en ny runde Solsikkeruter i ovnen, med en liten personlig vri igjen. Tørrvarene er denne gangen sammensatt omtrent slik: 110 gram solsikke, 30 gram sesamfrø, 35 gram linfrø, 45 gram gresskarkjerner. Gleder meg til å smake!
Har også handlet litt fotoustyr i dag :) Fikk egentlig stativ til Nikon'en av Ann Mari i bursdagsgave (super gave, snuppa!), men dessverre tålte det ikke allverdenes vekt (det stod at det skulle tåle ca 1 kg, men kameraet veier noe mer fullt utstyrt). Så da ble det til at jeg returnerte stativet til butikken og fikk pengene igjen. Nå har jeg brukt de pengene (og litt til...) på et stativ som skal tåle høyere vekt (og dermed være mer stabilt), 3-veis hode og fjernkontroll til kameraet. Stativet er av typen Manfrotto 055 XPROB, hodet er av typen Manfrotto 804RC2 og fjernkontrollen av typen Nikon ML-L3. Gleder meg til å teste ut!

Bildet er lånt fra NetOnNet.no

Ellers har jeg en plan om 90 min intervallspinning i morra, og kanskje en økt i løpet av helga? Spicheren har startet motivasjonskampanje igjen, og da må man jo bare hive seg med! Snart på tide å få frem sykkelen igjen også :) Herlig med vår!!

2 kommentarer:

Maren sa...

Oi oi, ser ut som litt av en kokkelering! :D

Selvfølgelig kan jeg lære deg sokkene, jeg lover at det er noe du lett kommer til å meste. Jeg skjønner på en måte ikke hvorfor jeg aldri har forstått det før nå! Så lenge du kan å strikke rett og vrang er det i boks - garantert! :D :D

Kjersti sa...

Tror jeg må prøve denne oppskriften neste gang, selv om de du bakte her i påsken var veldig gode!!