onsdag 21. april 2010

Still going strong

Dagene går altfor fort! Plutselig er vi jo halvveis i uka igjen!

Mandag var jeg på kurskveld/seminar i regi av Intersport. Interessant! Temaene var kompressjonsklær (presentert av importøren av 2XU ), og utholdenhetstrening/pulstrening (presentert av representant fra Polar ). Riktig så nyttig vil jeg si! Nå gjelder det bare å bruke det man har lært, og holde igjen lommeboka når det dukker opp masse nytt treningsutstyr som frister *ler*.

Har vært en tur i svømmehallen i dag, så nå får jeg gjøre litt smått i leiligheten her, og så tror jeg at jeg skal sette meg ned med strikketøyet. Et par prosjekter på gang her, men det tar tid!

Laget forresten blomkålmos igjen i går, og ble knallfornøyd med resultatet (2-3 porsjoner):
1 stort blomkålhode
ca 1 ss meierismør
ca 5-6 osteskiver
salt
pepper
Alt moses/blandes med stavmikser, og serveres til egnet hovedrett :) Gjerne med litt rå løk til!

2 kommentarer:

Marianne sa...

Det hørtes godt ut =) Vi har nettopp spist entrecôte med Brokkoli, rødvinssaus og avokadosalat (den fra ho Maren).. Veldig godt. Litt smågodis, men feirer 3 års dagen vår. hehe. så da er litt lov..
Til helga tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på black magic. spennende =)

Men først og fremst satser jeg på å være klar til halvmaraton i morra. Men da skal du også =) Takk for treningen i går forresten.. kjente det godt i armene i dag =)

Snakkes med i morra! God kveld videre =)

trine sa...

Jeg er påmeldt og satser på å være superklar for 90 minutter intervallspinning i morra! Sikkert litt vrak etter å ha kvittet meg med verandagulvet,men det skal gå bra. Lader opp så godt jeg kan her :)