fredag 9. april 2010

Oooo herlige vår!!!

Det er fredag, det er vår og det er SOL!!!! Skikkelig herlig!

Jeg gikk litt tidlig fra jobb i dag, og ruslet innom Sørlandssenteret en tur. Det tok sin tid gitt, men kom da ut med et par poser til slutt :) En enkel hvit tunika fra Pieces, en lakserød tunika fra Vila (med en liten feil, så den kostet bare 75 kroner) og en hvit enkel singlet fra Gina Tricot. Hjerter-smykket fikk jeg til jul av Helene, Christian og Andreas (svigerinne, bror og nevø), og det må nok brukes i kveld! Sammen med et par nye topper :)

Skal treffe Linda, Karen og Janne om et par timer, vi skal på Dagfinn Lyngbø-show på Agder Teater. Gleder meg! Ut og spise etterpå, og bare kose oss. Med knallvær, fredag og helg så må det jo bare bli suverent!
Siden vi skal ut og spise senere, så ble det bare en rask og enkel middag i dag. Tok to solsikkeruter som grunnlag for ostesmørbrød/"pitapizza". Litt tomatsaus/pesto oppå, et par skinkeskiver, litt rå løk, litt krydder og masse ost. En tur i stekeovnen, og til slutt litt Ketchup på toppen. Godt gitt!
Nei, får komme meg i dusjen her!
Ha en strålende fredagskveld, og en finfin helg! NYT sola og våren!!

3 kommentarer:

Helene sa...

Hei hei hei :) Lenge siden jeg har fått kommentert noe inne hos deg nå! Jeg følger i hvert fall med, og synes det er gøy å lese "hverdagsmysteriene" dine ;) Håper vi sees snart, og at du kan holde av helgen 19. juni hvis du har mulighet til det (jeg regner med at jeg kommer til å feire min 30 års dag da).

Nå har vi endelig internett igjen, så nå kan jeg være litt mer aktiv på bloggene igjen!

Helene sa...

Veldig fine topper, forresten :) Den lakserøde blir nok lekker på deg!

trine sa...

Takk for koselige ord, Helene :) Den lakserøde fargen liker jeg veldig godt. Toppen er veldig behagelig, men veldig vid. Deilig det innimellom!

I dag ble det forresten en enkel lilla topp på NoaNoa, var 30%, så ble under hundrelappen faktisk! Greit med litt enkle basisplagg :) Men nå må kontoen strupes litt, så får holde meg unna butikker fremover tror jeg... *kremt*