torsdag 29. april 2010

Jeg har tatt utfordringen - gjør du?

Motivasjon er så mangt. Når våren kommer har jeg alltid en stor utfordring når det kommer til kosthold. Ikke nødvendigvis de store utskeielsene, men det blir bare litt vas allikevel. Men så har Line startet en utfordring, og jeg har benyttet sjansen til å hive meg med. For å gjøre det hele enda litt mer bindende, så skrives det herved sort på hvitt:
Fra og med 3. mai og 9 uker fremover gjelder følgende:
- Minimum 3 treningsøkter i uka
- Fortsette lavkarbo (litt mørk kokesjokolade - 70% er lov på lørdager)
- sykle til jobb minimum 2 dager i uka i snitt

Nå er det ingen vei tilbake! *ler*
Og herved sendes utfordringen videre! Du velger selv hvilke mål du vil jobbe mot, og for hvor lang tidsperiode du vil holde på. Tar du utfordringen?

Vært en tur på XXL i dag (25% rabatt for venners venner), og fant både en treningsbukse og en fleecevest. Ikke dumt! Fått kjøpt litt malingsruller også, så håper jeg får kommet igang i morra. Det er planen! Må bare avklare litt med vaktmester i forbindelse med malingen, så ordner det seg gjerne.

Nå er det snart tid for vårens siste 90 min intervallspinning. Gleder meg! Selv om jeg kommer til å savne timen utover våren/sommeren. Men får heller bli flinkere til å sykle litt ute, og finne andre treningstimer. Skal nok bli en løsning på det!

Enjoy!

2 kommentarer:

Anne Marie sa...

Så morro! Jeg hiver meg på utfordringen! =)

trine sa...

Så bra!!