torsdag 22. april 2010

Turbotorsdag

I dag har det virkelig vært en turbotorsdag her! Først en småhektisk dag på jobb, der jeg fikk unna mange små og store oppgaver. Kl 15 dro jeg hjemover i lånt varebil fra jobb. I frykt for å bli skrekkelig tung i skrotten om jeg satte meg ned, ble det heller til at jeg hev meg rundt og satte igang med ettermiddagens prosjekt. Få ut det delvis demonterte verandagulvet! Mener det ble omtrent 12 vendinger totalt, med mer eller mindre håndterbare deler. Et par gamle koster fikk også bli med på fyllinga, må jo benytte sjansen når man har stor bil!
Spiste litt middagsrester i full fart (de var så vidt innom mikroen, men kan ikke si at de ble særlig varme *ler* ), før jeg feiet over verandaen (og stuegulvet...) og dro avsted. Må si det var skrekkelig godt å få det bort altså! Nå skal verandaen etterhvert males (kanskje til uka?), og så får vi se om det kanskje blir et nytt tregulv etterhvert? :)

Mens jeg balerte rundt på fyllinga, ringte de fra jobb. Siden jeg allikevel skulle innom med varebilen for å hente min egen bil, ble det til at jeg ordnet opp i rusket når jeg først var der. Men det krympet tidsplanen min gitt! En kjapp tur innom butikken, en lynrask tur hjem for å skifte, spise litt og pakke treningstøy. Så rakk jeg 90 min intervallspinning også! Herlig! Men skrotten er sliten nå, det merkes! Har støvsuget og hengt opp en maskin klær etter jeg kom hjem, og nå har jeg kollapset på sofaen. Skal snart krype under dyna...

Ellers må jeg si det er litt vemodig at "Ludvigsen" har gått bort. Har jo vokst opp med kassetten Juba Juba! Grevling i taket, Hallo Hallo, Dum og Deilig, Kanskje kommer Kongen osv. Det er jo klassikere! Men musikken lever videre :) "Opp til gleder, opp til sorger, opp og si God Morgen Norge!.."

Natti!

1 kommentar:

Kjersti sa...

Så flink du er!! Sikker på at du ikke har ekstrajobb som vaktmester?? Virker jo nesten sånn når du er her hjemme hos oss også!! ;o))