onsdag 14. april 2010

Stekt laks

Dro rett på trening etter jobb i dag, og var dermed skrekkelig sulten da jeg kom hjem. Heldigvis hadde jeg litt snadder i kjøleskapet, så da ble det god middag i dag også!

- 2 stk skinn og benfrie laksefileter (Ica Maxi solgte ferske laksefileter til kr 10 pr stk)
- Noen ferske reker
- Cemo Fiskekrydder (verdens beste fiskekrydder!!)
- Lettrømme
- Smør til steking
- Salat/grønnsaker etter ønske
Enklere kan det rett og slett ikke gjøres. Stek laksen i godt med smør og krydder. Snu et par ganger underveis. Skrell rekene og skyll salaten mens fisken steker. Evt kok broccoli/blomkål etc. Når fisken er ferdig, anrett på tallerken og NYT! Det er viktig å presisere at Cemo Fiskekrydder er et MUST her (for meg i alle fall). Det er utrolig godt, og setter den lille prikken over i'en. Ingen fiskemiddag her uten Cemo Fiskekrydder *ler*

Rusletur på mandagen, sykkeltur i går, og drøyt halvannentimes treningsøkt i dag (30 min ellipse, litt roing og nesten en times styrketrening med Marianne). Kjenner at skrotten er småsliten ja! Men satser på intervallspinning i morra, 90 minutter. Det gjør jo godt!

Nå må det ryddes litt her....

3 kommentarer:

Kjersti sa...

Bøyer meg i støvet - du er kjempeflink!!!!

Marianne sa...

Takk for treningen. Beklager at jobben holdt meg igjen slik at jeg ble forsinket... - men du fikk deg en liten ekstra ellipserunde da =) hehe

Anne Marie sa...

Nam! Det så veldig godt ut! Må nok teste ut det fiskekrydderet også =D