mandag 12. april 2010

Rusletur i Jegersberg

Har hatt en veldig fin rusletur i Jegersberg med Kristin i ettermiddag! Var skikkelig deilig med litt frisk luft, og været er jo helt fantastisk om dagen. Hadde bare med mobilen på tur (og der er ikke kameraet allverdens å skryte av), men fikk da tatt et par stemningsbilder:


Møtte masse spreke mennesker og kosa oss skikkelig!

I morra har jeg en liten avtale med Meike, og skal på årets første sykkeltur. Kan bli interessant! Men koselig med en jeg kan sykle litt sammen med på denne siden av byen :) Så får vi se hva tilstanden er i morra kveld. Hihihi!

Ellers lades det opp til en liten feiring av de 30 til lørdagen, og gleder meg veldig. Har bestilt bord på Kick Malt & Mat, og har vært superfornøyd med maten der tidligere. Det må jo bare bli bra! Gleder meg i alle fall skikkelig!!

1 kommentar:

Marianne sa...

Jeg gleder meg også! Det blir kjempekoselig =)