søndag 18. april 2010

Vårtrim

En ganske rolig søndag i dag. Linda ringte i formiddag og lurte på om jeg var hjemme, sånn at hun kunne ha meg som et lite mål for sykkelturen sin. Koselig med besøk! Og så klarte hun å overtale meg til å sykle med henne et stykke på vei tilbake, så jeg fikk litt frisk luft i dag jeg også :) Ble totalt ca 15 km før jeg var hjemme igjen, deilig! Kun mobilen som var med, så bildet av hvitveisen ble ikke allverdens. Men et skikkelig vårtegn er i det i alle fall!
Hadde en utrolig koselig kveld i går, med gode venninner. Kjempegod mat og masse skravling. Herlig! Fikk også noen flotte gaver, er rett og slett knallfornøyd! En nydelig rosebukett med 20 roser, gavekort på billett til forestillingen Avslørte Bondepiker, frisørshampo fra TIGI, en Nordic Fitnessball, ansiktsmaske, fotpleiesett og håndpleiesett. Kunne ikke vært bedre!
Etter dagens sykkeltur fant jeg ut at jeg kunne prøve å få litt luft i fitnessballen, og kanskje få en liten treningsøkt. Men kjære tid, bare det å pumpe opp ballen er jo en treningsøkt i seg selv! *ler* Fikk vekket til live minner fra barndommens somre med flytemadrasser ja... Men nå ruller den rundt i stua og vil konstant være en påminnelse om at jeg bør bruke den. Og det fine er at jeg kan bruke den som tv-stol og få brukt litt muskler samtidig. Genialt! Fulgte også med en dvd med øvelser og treningsprogram, så her må det utforskes litt etterhvert. Men ikke i dag...
På bildet under har jeg pumpet i en evighet... Tar tid å pumpe opp en ball som er 75 cm i diameter!

Ellers burde jeg gjort meg ferdig med verandagulvet i dag, men det var lettere sagt enn gjort. Har tatt drøyt halvparten, men resten av skruene ble skrudd helt i stykker den gang gulvet ble lagt. Så får rett og slett kjøre de til søpla i hele lemmer. Det ordner seg gjerne!

En dusj, litt middag og sløvings på sofaen!

Ingen kommentarer: