søndag 25. april 2010

Frolandshelg

Da var jeg vel hjemme igjen, etter en koselig helg i Froland. Bare synd helga (som vanlig) går altfor fort! Fredagen var mams og jeg på show på Arendal Kulturhus - Great Garlic Girls. En skikkelig Grand Prix medley! Fikk trimmet lattermusklene, og koste oss! Møtte paps etterpå, og hadde en kjempegod middag på Egon. Tusen takk!

Lørdagen hadde jeg en liten byvims i Arendal, i fantastisk vårvær:
Fikk smakt årets første softis fra Jørgensen, og bare kosa meg. Ingen store innkjøp, noe lommeboka i grunn var veldig fornøyd med! *ler* På ettermiddagen dro vi en tur til mormor og bestefar, og feiret mormors 82 års dag. Deilig bankekjøttmiddag, kake, snop og godt drikke. Koselig kveld! I dag har vi puslet litt med oppussingen på soverommet der hjemme, paps har hjulpet meg med hårfarging og vi har tatt det smårolig. Deilig!

Rosebuketten jeg fikk forrige helg står fremdeles flott her, og ser ut til at den skal klare seg en stund til gitt. Koselig! Ellers satser jeg på å komme skikkelig igang med syklingen til jobb til uka, få trent litt, og forhåpentligvis få malt verandaen. Godt for alt som blir gjort! Bestiller herved masse energi og overskudd!

Nå er det snart tid for siste episode Himmelblå! Enjoy!

2 kommentarer:

Kjersti sa...

Takk for hyggelig besøk og hjelp! Er ikke bare du som har kost deg - vi er to her og!!

Anne Marie sa...

Så herlig! Høres ut som en knallfin helg! og Soft is fra Baker jørgensen i sola er helt topp! =D